Dermalogica

Kosmetičky studia Esthetica pracují s kosmetikou Dermalogica. U nás si můžete dopřát kompletní ošetření všech typů pleti. 

Filozofie Dermalogica

"Nejsme součástí obchodování s krásou - péče o pleť není o kráse ani rozmazlování, luxusu, požitku, nebo tělesných půvabech. Pečovat o pleť je totéž jako pečovat o chrup. Je to zdravotní nezbytnost. A samozřejmě v důsledku této péče budete vypadat lépe, ale to je druhotná věc.."

Jane Wurwand, zakladatelka IDI A Dermalogica

 

Zcela zásadní odlišnost od dalších společností je v tom, že Dermalogica je výzkumný a vzdělávací institut nabízející i své přípravky, nikoli kosmetická značka s podpůrným marketingovým a vzdělávacím systémem.

Trocha historie:

International Dermal Institut vznikl v roce 1983, prováděl výzkum pleti a poskytoval postgraduální studium profesionálům v oboru - kosmetičkám a masérům........Ti se následně sháněli po přípravcích, které by odpovídaly jejich nově nabytým znalostem a potřebám a které na tehdejším trhu zcela chyběly.

V roce 1986 byly proto vyvinuty první produkty, které se značně vymykaly tomu, co trh nabízel, jednoduše, poprvé v historii se nehledělo na formu, ale výhradně na obsah a to z hlediska absolutně nových kriterií......

Dnes je kosmetika značky Dermalogica k dostání v 50 zemích a používá a doporučuje jí více něž 75 000 kosmetiček po celém světě. Díky oblibě jak u profesionálních kosmetiček, tak u hollywoodských celebrit a maskérů, je Dermalogica uznávaná značka, která mění způsob nahlížení zákazníků na svou pleť.

Dermalogica není bio ani organická kosmetika, je společností, která využívá moderní západní výzkum i přírodní složky a východní odkazy tak, aby dosahovala co nejlepších výsledků ( diagnostika pleti využívá principů čínské medicíny).

  1. Nejdeme s trendy - hledáme prostě jen lepší řešení pro problémy s pletí.
  2. Nejde nám o rozmazlování, ale o vzdělávání koncových klientů.
  3. Nepodporujeme lživou reklamu - neslibujeme zázraky, zmizení a vylepšení problémů do určité doby, garantujeme jen reálné výsledky na základě obsahu přípravků a jejich profesionálního doporučení.
  4. Absolutně odlišná salónní profesionální péče, žádné ,,menu", žádné dané postupy, každé ošetření je unikátní, pokaždé jiné - respektujeme autentičnost profesionálů a požadavky jejich klientů.
  5. Klienti mají nárok na poradenství zdarma a ,,recept" - FaceMapping sheet - na základě analýzy momentálního stavu pleti při každém ošetření.
  6. Žádné složité použivání a aplikace.
  7. Použití jsou pouze účinné a bezpečné přírodní ingredience.
  8. Netestujeme produkty ani ingredience na zvířatech.
  9. Dermalogica je 1. společnost na světě, která uvedla kompletní seznam všech ingrediencí na obalech produktů.
  10. Dermalogica je 1. společnost na světě, která ve svých reklamních materiálech fotí nelíčení modelky a modely.
  11. Minimum zbytečné vody v produktech, produkty jsou bez umělé parfemace, umělých barviv, minerálních olejů a ropných derivátů, bez mýdla, bez lanolinu.

 

Žádná ,,star" nikdy nebyla a není tváří Dermalogica, ale používá a veřejně se k ní hlásí např. Madonna, Gwyneth Paltrow, Julianne Moore, Jessica Alba, Petra Němcová, Katie Holmes, Angelina Jolie, Kate Hudson, Drew Barrymore, Victoria Beckhem a David Beckhem, Matt Damon, Gerard Butler, Orlando Bloom a další ...